Лікування зубів

Кривенко Сергій Володимирович, терапевт

Якщо у Вас болить зуб – запрошуємо на консультацію і лікування в стоматологічну клініку Ольги Бондаренко! Наші фахівці за допомогою сучасного устаткування якісно і безболісно зроблять лікування зубів будь-якої міри складності. До кожного нашого клієнта ми знаходимо індивідуальний підхід.

Ціни на лікування зубів залежать від складності робіт, що проводяться лікарем-стоматологом.

Лікування карієсу

Карієс – одно з найпоширеніших захворювань порожнини рота. При виникненні карієсу ушкоджується спочатку зубна емаль, а потім, якщо не почати лікування, і дентин (тверда тканина зуба). Перша ознака карієсу – темна пляма на емалі. Якщо ігнорувати її появу, то пляма може збільшитися в діаметрі, а потім патологія поширюється глибше в тканину зуба, внаслідок чого утворюється “дірка”. Хвороблива реакція зубів на їжу, особливо на солодку, холодну і гарячу, або біль, що виникає безпричинно, теж супроводять карієс. Коли карієс руйнує емаль і вражає дентин, то добирається до пульпи (м’якої тканини зуба).

Лікування зубів слід проводити своєчасно, оскільки навіть невеликий карієс незабаром може привести до запальних процесів на корені зуба, а іноді і до його втрати. Виявити карієс самостійно не завжди можливо, тому регулярні огляди у стоматолога (1-2 рази в рік) гарантують успішне лікування зубів. У нашій клініці в Києві лікування карієсу проводиться по сучасним стандартам з використанням новітніх матеріалів і технологій. займає мінімум часу і проходить максимально безболісно.

Лікування пульпіту, періодонтиту

Без своєчасного лікування карієс може перейти у важчі форми захворювання зуба – пульпіт, періодонтит і привести до його втрати. Пульпіт найчастіше є ускладненням карієсу. Він також може бути результатом неякісно встановлених пломб, дії хімічних речовин, а також хронічної травми. Болі при пульпіті носять періодичний характер. При цьому зуб дуже чутливий до термічних подразників, причому біль посилюється і триває після видалення подразника (на відміну від карієсу). Хронічний пульпіт частіше протікає безсимптомно або із слабкими неприємними відчуттями. Хронічний пульпіт без належного лікування, або неадекватній обробці системи кореневих каналів може перейти в періодонтит.

Лікування зубів при цих захворюваннях, як правило, проходить за такою схемою: видалення частини зуба, враженого каріємос, видалення або лікування нерва з потреби, лікування зубних каналів (тобто коренів зуба), їх ретельна антибактеріальна обробка, і потім встановлення пломби.

Ендодонтичне лікування

Показниками до ендодонтичного лікування (лікування каналів зуба) є гострий і хронічний пульпіт і усі форми періодонтиту. Доступ до каналу забезпечується правильною підготовкою каріозної порожнини, видаленням даху пульповой камери і створенням вільного доступу в канали для эндодонтических інструментів. Потім з каналу видаляють його вміст, визначають робочу довжину каналу і готують його до пломбування.

Точне визначення довжини каналу зуба дуже важливе, оскільки це дозволяє уникнути можливих ускладнень і післяопераційного болю. У нашій клініці для визначення робочої довжини каналу ми використовуємо апекслокатор IPEX II NSK японського виробництва. iPex гарантує безпеку усіх маніпуляцій і комфортне лікування, не піддаючи пацієнтів опроміненню. Надійне японське стоматологічне устаткування забезпечує миттєвий і точний вимір.

Правильне пломбування каналу – найважливіший і найвідповідальніший етап лікування. Нині одним з найбільш ефективних методів лікування кореневих каналів є пломбування гутаперчевими штифтами, оскільки гутаперча відповідає більшості вимог. Завдяки використанню сучасної анестезії усі ці процедури в нашій клініці проводяться практично безболісно, наші доктори потурбуються про те, щоб позбавити Вас від будь-яких неприємних відчуттів.

Хірургічна стоматологія

У стоматологічній клініці Ольги Бондаренко ми пропонуємо Вам видалення зубів будь-якого ступеня складності. Всі маніпуляції відбуваються з використанням якісної місцевої анестезії, щоб уникнути больового шоку.

Показання до видалення зубів:

• зуб травмує м’які тканини ротової порожнини і сусідні зуби;
  • зуб виріс не на своєму місці;
  • пародонтит важкого ступеню;
  • в разі неефективності лікування кореневих каналів;
  • по ортодонтичним показанням;
  • особливості розташування зуба, наприклад, зуби мудрості.

Протягом 2 годин після хірургічних маніпуляцій стоматологи настійно не рекомендують вживати їжу, а також радять утриматися від фізичних навантажень і походів в сауну. Категорично забороняється «зализувати» лунку, яка залишилася після видалення зуба. Щоб уникнути болю, попадання частинок їжі в рану і подальшого її нагноєння, краще пережовувати їжу на протилежній стороні рота і в перші дні обмежитися рідкою і м’якою їжею. У перші дні необхідно акуратно чистити зуби, щоб не зачепити ушкоджену ділянку.

Якщо видалення зуба неминуче, лікарі стоматології Ольги Бондаренко обов’язково проконсультують Вас з приводу протезування або імплантації на місці відсутнього зуба.

Контактна информація

Стоматологія Ольги Бондаренко знаходиться у Києві, найближча станція метро «Вокзальна».

Проспект Повітрофлотський 8

info@bondarenko-clinic.com.ua